Vergaderruimte in Den Haag

Centraal gelegen, veel privacy en heerlijke lunch!

Alle voorzieningen aanwezig

Een perfecte locatie, gastvrije ontvangst, de juiste visuele tools (smart-tv, flip-over en audioapparatuur) en de mogelijkheid om ‘tussen de bedrijven door’ even te ontspannen, zijn essentiële voorwaarde voor succesvolle (zakelijke) bijeenkomsten. De meeting room voldoet aan al die voorwaarden. En meer. Of het nu gaat om, trainingen, workshops of een lunchoverleg; Blossom biedt ruimte!

Capaciteit

De meeting room bevindt zich op de eerste verdieping. Deze gezellige en knusse ruimte heeft een break-out room en een vergaderruimte die geschikt is voor groepen tot 18 personen. De standaard opstelling is in blokvorm.

Faciliteiten

  • Een SMART-TV met audio-installatie en diverse aansluitingen voor laptops
  • Een flip-over, stiften, blocnotes en pennen
  • Snelle internetverbinding
  • Stroompunten
  • Toilet


Openingstijden

De meeting room is per volle dag (8 uur) te huur en beschikbaar tijdens onze reguliere openingstijden, van 8:00 tot 16:00 uur. Buiten deze tijden geldt een toeslag van € 50,- per uur.

Prijs

De kosten voor het huren van de vergaderruimte ligt aan de grootte van de groep. Naast de dagprijs, wordt er verwacht dat er gebruik wordt gemaakt van het luncharrangement. 

  • 1-5 gasten € 100
  • 6-10 gasten € 150
  • 11-15 gasten € 200
  • 16-20 gasten € 225

Deze prijs is inclusief alle eerdergenoemde faciliteiten. 

Eten en drinken

De lunch heeft de kwaliteit en originaliteit die je van ons gewend bent en wordt boven in de break-out room geserveerd.

Tijdens de vergadering staat klaar:

  • Onbeperkt koffie en thee
  • Huisgemaakte koek en taartjes
  • Handfruit in de vergaderzaal
  • Onbeperkt Haags duinwater


De lunch is altijd vegetarisch en lekker en bestaat uit:

  • Huisgemaakte soep met desembrood
  • Sandwich vega BLAT
  • Heerlijke salade zoals bijvoorbeeld een salade met spinazie, pannenkoekjes of geroosterde Bloemkool met tahini en huisgemaakt naanbroodjes
  • Biologische sappen

€ 25,- per persoon. Alle prijzen zijn excl. btw.


Reserveringen

Het reserveren van de meeting room is eenvoudig en kan worden gedaan via de reserveringsknop op onze website. We willen graag benadrukken dat het van groot belang is om de volgende informatie in uw boeking te benoemen:

  • Soort boeking (vergadering, presentatie etc.)
  • Geschatte aankomsttijd en eindtijd
  • Exacte grootte van de groep
  • Voor het eten en het drinken moeten we weten wie in uw gezelschap vegetarisch/veganistisch is en hoeveel gasten allergieën hebben, zoals lactose- of gluten allergie.


Door deze informatie van tevoren aan te geven, kunnen we u het beste helpen en houden we het boekingsproces effectief. Het is niet mogelijk andere arrangementen aan te bieden dan de bovengenoemde.